HTML

Friss topikok

  • Winry_chan: Szia! Én az Fma-s csapatból Al voltam. Imádlak titeket!! Mindig olyan jók vagytok!!! Mi majd tava... (2010.11.25. 21:15) Libabőrös MondoCon
  • Szunya&co: Halihó Most olvastam a cikket, tök klassz. Egyetlen iciripici apróság ami miatt a képregény fanok ... (2010.06.17. 10:34) Elárasztom a sajtót? lol... na persze XD
  • Sen: @Tune-chan: Köszi XD hát igen a legtöbb ember lélekben szavazott, mi is csak szervezői segítséggel... (2010.04.28. 18:56) Sakuracon 2010 - BATáros szemmel
  • Sen: @Tune-chan: Nahát rájöttem, hogy erre tudok válaszolni XD Bocses >_<" Szóval nagggyon köszi ... (2010.03.01. 12:06) Próba cseresznye

Sen világa

Egy blog mangáról, animéről, cosplayről, ezek készítéséről vagy épp bármi másról, amihez épp közöm van.

2011.03.14. 08:43 Sen

Kis tavaszi friss - CPB és one shot

Itt az ideje, hogy eleget tegyek blogírói kötelezettségemnek, bár terjengős élménybeszámoló helyett leginkább a hónap aktuális frisseire koncentrálok. Kezdjük is!

CosPlayBoy - az igazat megvallva sokáig vaciláltam, hogy feltegyem-e a honlapra vagy sem. Eddig csak mintaoldalakat közöltem, most viszont úgy alakult, hogy pár héttel ezelőtt vad szenvedélyemben jelentkeztem a Naruto-kunon meghírdetett Anime-Csillag születikbe, méghozzá a CosPlayBoy bevezető fejezetével. Aki képben van a meghírdetett versennyel, az tudja, hogy minden nevezett mű megtekinthető lesz a nagyközönség számára is, így született meg a döntés is, hogy akkor már a honlapra is felrakom. Szóval aki még nem olvasta, annak jó szórakozást, aki pedig már korábban is beszerezte a 19. AS-t annak ezúton is köszönöm, hiszen mégiscsak papír alapon élvezhető igazán egy mű :D

Nisemono Negai "Fake wish" one shot - avagy kérdezhetnétek, hogy vattafák - erről még csak szó sem volt. Az egyetlen amivel ezt meg tudom magyarázni az a conhiány okozta versenyszellem túltengés XD Youtubeon belefutottam egy Rising Star manga competition névre hallgató igencsak csábító one shot versenybe és hát... nem tudtam neki ellenálni, így került a képbe ez a projekt. Az érdekessége a dolognak, hogy ez a one shot koránt sem olyan gyorsan előkapott ötlet, mint annak tűnhet, ugyanis az alapkoncepciója már a CosPlayBoy előtt megszületett, sokáig vaciláltam, hogy a ezt vagy a CPB-t csináljam meg az ASba. Végül az egyszerűbb, aktuálisabb és könnyedebb CPB nyert, és ez a projekt ment a süllyesztőbe. És akkor most hogy is került megint elő? Rájöttem, hogy van potenciál a sztoriban, ha kicsit átalakítom helyenként, és sokkal könnyebb, gördülékenyebb, mint pl. a tervezett DreamWalker vagy Urban spirit oneshotok. így hát leporoltam a régi vázlatokat, és gőzerővel nekiestem a munkálatoknak. A gőzerővel pedig szó szerint értendő, ugyanis a verseny határideje április 7.!

Igen most jön az a rész, amikor mindenki WTF fejjel nézhet, hogy tekintve szuperlassúságomat úgyse tudom megcsinálni. Őszintén? Én is így vagyok vele, ugyanakkor hajt a lelkesedés és a kíváncsiság, hogy megtudjam tényleg képes vagyok-e megugrani ezt a szintet, vagy csak az agyamra ment az ipari mennyiségű Bakuman XD Szóval a jelenlegi helyzet 31 oldal levázlatolva, 3 már csak digitális utómunkálatokra vár. Tehát vissza van 28 oldal, 23 nap és 14 óra.

Úgy vagyok vele, ha ezt meg tudom csinálni, akkor át tudom értékelni a munkásságomat, el tudom végre hagyni a a lassúságomat, és sokkal dinamikusabb lehetek a további projektek során. Szóval szurkoljatok :D 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sen17.blog.hu/api/trackback/id/tr392737455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása