HTML

Friss topikok

  • Winry_chan: Szia! Én az Fma-s csapatból Al voltam. Imádlak titeket!! Mindig olyan jók vagytok!!! Mi majd tava... (2010.11.25. 21:15) Libabőrös MondoCon
  • Szunya&co: Halihó Most olvastam a cikket, tök klassz. Egyetlen iciripici apróság ami miatt a képregény fanok ... (2010.06.17. 10:34) Elárasztom a sajtót? lol... na persze XD
  • Sen: @Tune-chan: Köszi XD hát igen a legtöbb ember lélekben szavazott, mi is csak szervezői segítséggel... (2010.04.28. 18:56) Sakuracon 2010 - BATáros szemmel
  • Sen: @Tune-chan: Nahát rájöttem, hogy erre tudok válaszolni XD Bocses >_<" Szóval nagggyon köszi ... (2010.03.01. 12:06) Próba cseresznye

Sen világa

Egy blog mangáról, animéről, cosplayről, ezek készítéséről vagy épp bármi másról, amihez épp közöm van.

2010.06.15. 14:57 Sen

Elárasztom a sajtót? lol... na persze XD

Mivel vélhetően a honlap látogatói közül kb. senki nem olvassa a baranyai Dunántúli naplót, gondoltam beszkennelem ezt a kis cikket, hogy mások is lássák. Nah nem mintha önreklámot akarnék gerjeszteni, de azért ez mégiscsak egy ismert napilap, és azt hiszem nem rossz dolog ha felfigyelnek az ilyesfajta szubkulturális jelenségekre is. Persze az egész valójában Fülöp Zoli érdeme, én csak lelkesen válaszolgattam a kérdéseire :)

A Dunántúli Naplós cikket ide kattintva elolvashatjátok.

Kis érdekesség, hogy ez a cikk szinte pont egyidőben jött ki a 21. AnimeStars-sal, amiben khmm hát ismét én és a rajzaim vagyok egy cikk főszereplője XD Szóval mondhatjuk betörtem a sajtóba, most már csak a figyelmet kéne megalapozni valami figyelemre méltóval. Mármint persze a DN olvasóinak ez újdonság lehet, meg az ASban is állandó elem leszek, ezért a cikk, de ugyanakkor kicsit zavarban is vagyok ezek miatt, nem teljesen érzem kiérdemeltnek a hirtelen rámirányuló figyelmet. Annyi tehetséges alkotó van még, én pedig nem hiszem, hogy bármi kiemelkedőt letettem volna eddig, mondhatjuk, hogy leginább mindig csak a szerencse volt az, aminek köszönhettem az általam elért dolgokat. Szerencsém volt a Prince-szel, a CosPlayBoy-jal, a Dunántúlival... Persze mindehez kellett a kemény munka is, hiszen valahogy el kellett jutni eddig a pontig, de akkor is, kicsit hirtelen jöttnek érzem ezeket a dolgokat, vagy csak furcsa, hogy hirtelen megkaptam azt a figyelmet, amiről régen csak álmodni mertem.

Persze a Bakumanban is megmondták, három dolog kell ahhoz, hogy valaki mangaka legyen: kémény munka, magabiztosság és szerencse. Mondhatjuk, hogy nekem eddig akkor stimmel XD

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sen17.blog.hu/api/trackback/id/tr722083646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szunya&co 2010.06.17. 10:34:53

Halihó
Most olvastam a cikket, tök klassz. Egyetlen iciripici apróság ami miatt a képregény fanok ki fognak akadni... A Batman nem Marvel képregény ám...

Na csóközön
süti beállítások módosítása