HTML

Friss topikok

  • Winry_chan: Szia! Én az Fma-s csapatból Al voltam. Imádlak titeket!! Mindig olyan jók vagytok!!! Mi majd tava... (2010.11.25. 21:15) Libabőrös MondoCon
  • Szunya&co: Halihó Most olvastam a cikket, tök klassz. Egyetlen iciripici apróság ami miatt a képregény fanok ... (2010.06.17. 10:34) Elárasztom a sajtót? lol... na persze XD
  • Sen: @Tune-chan: Köszi XD hát igen a legtöbb ember lélekben szavazott, mi is csak szervezői segítséggel... (2010.04.28. 18:56) Sakuracon 2010 - BATáros szemmel
  • Sen: @Tune-chan: Nahát rájöttem, hogy erre tudok válaszolni XD Bocses >_<" Szóval nagggyon köszi ... (2010.03.01. 12:06) Próba cseresznye

Sen világa

Egy blog mangáról, animéről, cosplayről, ezek készítéséről vagy épp bármi másról, amihez épp közöm van.

2011.10.06. 12:07 Sen

Holdfénycon beszámoló, Mondocon előrevetítő

Címkék: nyár anime performance con animecon cosplay batár mondocon holdfénycon eurocosplay

Hazudnék ha azt mondanám, hogy maradéktalanul élveztem a Holdfénycont. Persze a hibát elsősorban nem a rendezvényben keresem, hanem sokkal inkább abban a tényben, hogy négy év után ez volt az első conom, amire teljességgel céltalanul indultam...
 
Az egész azzal a gyönyörű életképpel kezdődött még péntek este, hogy Tikével egy bazinagy dobozból elkezdtük előrángatni a régi cp jelmezeimet, hiszen ha már con akkor cépézni kell, még ha nem is verseny szinten. Ez szép elképzelés is volt, viszont minél több jelmez került elő, annál inkább biztos voltam benne, hogy nem fogok beöltözni. "Ennek nincs meg ez a része, annak meg az" "Ez túl meleg" "az túl sokat villant" "Ezt komolyan felhúztam és jónak éreztem? O_o" hát azt hiszem nehéz eset vagyok XD Végülis bevágtam másfél jelmezt, mondván hogy vagy ez vagy a másikat kiegészítem Wesnél, avagy elkunyizok egy komplett jelmezt Westől XD 
Másnap reggel természetesen sikerült még az ébresztés előtt felkenni, mégiscsak conra megyünk, és köztudott, hogy az ilyen jeles napokon az amúgy éjjelibagoly szerénységem az, aki kiimádkozza a többieket az ágyból XD Most se volt ez másképp, úgy fél hat előtt beporoltam Tikéhez majd a csábító "Kááávééé" jeligével sikerült kicsalogatni a konyhába. Persze mondanom se kell, hogy függetlenül attól, hogy nem teljes létszámban indultunk, és igazából a felszereléssel se kellett vacakolni, mégse sikerült a megcélzott időpontban elindulni XD Viszont elég jó időt futottunk, és még a con nyitása előtt megérkeztünk Budára, és felvillant bennem a remény, hogy most talán sikerül egyszer odaérni a con megnyitására. Aztán mire negyedszerre keltünk át a Dunán rájöttem, hogy ez a terv epic fail úgy ahogy van XD Pedig volt térképünk, voltak úttáblák, de ha egyszer budán rossz irányba kanyarodsz az életben nem találsz vissza XD A legszebb momentum az volt, amikor pirosat kaptunk egy kereszteződésben, és végelkeseredésben lehúztam az ablakot és a mellettünk álló furgon sofőrjétől kértem segítséget. Szerencsére ő tudta, hogy hol van, és hogy merre kell menni, nagyon rendes volt, gyakorlatilag épp, hogy ki nem esett a kocsi ablakan úgy mutatta és magyarázta, hogy merre kell menni, majd a végén hozzátette, hogy kövessük egyenesen előre és mutatja az utat. Véégre, gondoltuk, majd a lámpa zöldre váltott és még ma sem tudni miért, de drága párom azzal a lendülettel jobbra rántotta a kormányt és örökre elveszítettük a furgont szem elől, biztos nem nézett minkett full hülyének a csávó XD Így ismét pesten kötöttünk ki, majd amikor Tike már gondolatban elkezdte leteríteni újsággal a hátsó ülést, mondván, hogy ő már nem bírja tovább, inkáb megálltunk az első szembejövő mekinél XD A kis kényszerpihi után újult erővel vettük be Budát, és a negyedik komplett mammutkerülés után sikerült odatalálni a millenárishoz, úgy 11 óra tájban XD
 
Az első szembejövő cosplayeseket megpillantva teljességgel elfogott a conláz, így egy kicsit lelombozott, hogy kb. még háromnegyed órát a kocsinál töltöttünk, szendvicskészítéssel és jelmez összerakással. Aztán megindultunk nagy lendülettel a millenáris udvarán, és vagy 10 perc után sikerült megtalálni a bejáratot is. Levadásztuk a jegyeket, összeszedtük az első pillanatban elhagyott tombolámat, és elkezdtük feltérképezni a terepet. Az első reakcióm: Ez mind az? A több épületben szétszórva tartott mondoconok mellett ez a kétszintes hangárszerűség meglehetősen kicsinek és kezdetlegesnek tűnt. Nem igazán vagyok híve ennek a sűrítsünk mindent egy légtérbe dolognak, bár abból a szempontból nem volt rossz, hogy egy röpke körbepillantással mindent be lehetett lőni helyileg. Mielőtt körbemászkáltunk előkaptam a programfüzetet, és egy facepalmmal jutalmaztam magam látván, hogy siekrült lekésni a helybenrajzot. Pedig eskü indulni akartam, tekintve, hogy végre egy con, amin nem esik egybe a cosplay versennyel, de végülis egy "majd legközelebb" kijelentéssel nyugtáztam a dolgot. (Tike ha olvasod, nem még mindig nem a te hibád, nyugi XD)
 
Körbemászkálva levontuk azt a következtetést, hogy kevés dolog van, viszont az árusok kínálata messze jobb, mint a tavaszi conon, az első órában sikerült Fairy Tail mangát vadásznom, szóval onnantól kezdve már teljes volt a lelkibékém. :D Sőt ami azt illetti elég sok dolgot láttam, amit pontenciális vásárfiának tartottam, csakhát azok a fránya anyagiak. Azért azt meg kell hagyni, hogy eléggé bosszantott, hogy 17ezer forintnak megfelelő vásárlási utalvánnyal érkeztünk, amit még az előző conon nyertünk, és ezeknek a felével semmit nem tudtunk kezdeni mert az adott bolt nem volt kint. Betámadtuk a holdfénystandot is, mert hozzájuk kaptuk a legtöbb utalványt, és már a webboltjukban kinéztük, hogy mit vadászunk le, de megsemmisülve láttuk, hogy egyik kívánt cikket se hozták ki. 3 eladót is letámadtunk, hogy esetleg nem tudnák kihozni másnap, tekintve, hogy a boltjukba pécsről elég nehéz eljutni, netes rendelésen meg nem tudjuk használni az utalványt, de az igazat megvallva rohadtul szartak ránk. Kicsit elszomorított, hogy ez az ő rendezvényük és ennyire nem törődömök a résztvevőkkel, vásárlókkal.
 
Ez miatt hamar le is tettünk a vásárlásról, és betámadtuk a nézőteret. Hát mit ne mondjak, nevettségesen kicsi volt a színpad, nem a mi megalomániánkra volt szabva XD Aztán a szokásos késéssel megkezdődött a craft. Kicsit ciki, de jobban élveztem a versenyt megelőző stand upot, mint magát a mezőnyt >_<" Szó se róla, voltak szép és színvonalas jelmezek is, de voltak nagyon fail dolgok is. A legjobban az original kategórián akadtam ki, mondván, hogy ez egy olyan szabad verseny, ahol annak öltözöl aminek akarsz, vagy aminek sikerül. Kérdem én, ha már ilyenben indul valaki, akkor miért nem az adottságaihoz, jelmezéhez, tárházához igazítja a feltöltött rajzot? Ha már tervez valaki egy jelmezt, akkor azt vagy csinálja meg rendesen, vagy készítse a rajzot a jelmez elkészítése után, és akkor a kutya nem köthet bele abba, hogy sikerült-e. Persze nem akarok én kötekedni, de most komolyan...
 
A verseny után még körbe-körbe jártuk a terepet, majd viszonylag hamar távoztunk, mert Fecó és én még rokonlátogatást szerveztünk aznapra. Elég késő volt mire Weshez értünk, és elég kómás voltam ahhoz, hogy ne tudjam most felidézni a továbbiakat.
 
Másnap egy conhoz képest meglepően sokáig aludtunk, és hihetetlenül üresnek és céltalannak éreztem magam. 4 év után ez volt az első olyan conos vasárnap reggel, hogy nem voltam izgatott és várakozással teli. Elkezdtünk randomba jelmezeket válogatni, hogy mégiscsak kicsit feldobódjunk, de végül megállapodtam egy gülü-rókasapinál.
Aztán a nagy reggeli semmittevés közben felhívott minket Yun, mondván, hogy kell nekik egy bacon. Első reakció: WTF? Másodikra felfogtuk, hogy Epic mail time live action lesz a perfük, élő szendviccsel, és mint ahogy az kiderült, hiányzik egy bacon cp és naná, hogy rá m gondoltak XD Vegyes érzelmekkel fogadtam a kérdést, hiszen felcsillant bennem, hogy így mégiscsak lenne egy kis perf élménye a connak, de nem volt egy perc se mire rádöbbentem, hogy a BATár nélkül úgy se élvezném a dolgot, így végül mégse lettem bacon.   
 
Végülis olyan déltájt elindultunk a conra, most szerencsére sikerült egyből odatalálni, és parkolóhelyet is relatíve könnyen találtunk. Lézengtünk egy kicsit a perf előtt, aztán bevetődtünk a nézőtérre, és bizakodva vártuk, hogy megkezdődjön a verseny. Nem leszólásból, de régen láttam már ennyire rossz perf-mezőnyt. Persze lehet csak én vagyok túl kritikus, de nem találtam olyat amire azt mondtam volna, hogy ez igen, pedig eddig minden perf mezőnyben találtam nem egy olyan előadást vagy motívumot, ami nagyon tetszett. De gondoltam semmi sincs még veszve hiszen hátra van még az Eurocosplay, és ha valami hát akkor az fix, hogy igényes lesz. És nem is csalódtam benne. Szépek voltak a jelmezek, és az "elődások" is ütötték az előtte lévő csekély mezőnyt, bár be kell valannom, hogy nem figyltünk száz százalékosan oda, ugyanis Wessel közbe megszállt minket a kretén kreatívitás jótékony szelleme, és a harmadik EC versenyző után gyakorlatilag már fetrengtünk, annyi hülye ötlet jutott az eszünkbe. Ezt pedig csak tetőzte Mantis perfje, ami telitalálat lett, és számomra a holdénycon egyetlen olyan perfje volt, amire azt mondtam, hogy igen, ezért megérte végigülni a mezőnyt. Ahogy lement a verseny folytattuk az ötletbörzét Wessel és elkezdtük előadni Fecónak és Tikének is, akik szintén csatlakoztak az agymenés áradathoz, és minél többet beszéltünk róla úgy villant fel az őszi perf lehetősége. Persze közben mérlegeltük és bevallottuk, hogy nem lesz időnk rá, tekintve, hogy kevés az idő, és a komplett szeptember úgyis az esküvős előkészületekkel fog telni, legalábbis nekem és Fecónak biztosan. Így hát kicsit elhessegettük a gondolatainkat, és inkább körbejártuk újra a helyszínt és az árusokat, ami kétség kívül jó ötlet volt, így nem egy szuvenirrel leptük meg magunkat.
Ez után már úgy döntöttünk, hogy fölösleges megvárnunk az eredményhírdetést, hiszen minket nem érintett, a többit meg be tudtuk tippelni, hogy mi is lesz az eredmény. ígyhát elindultunk a kocsi felé, ezúttal már Yun is velünk volt, és a kocsihoz érve még vagy egy órán keresztül dumáltunk és úgy indultunk el a conról, hogy összeraktunk egy komplett ígéretes és nagyon beteg perfet XD

 
Először még nem is indultunk haza hanem még felmentük Weshez és tovább agyaltunk meg szórakoztunk, meg persze kibeszéltük magunkat, hogy ki hogy élte meg ezt a cont. Ennek köszönhetően végülis sikerült pozitívan megélni ezt a cont is, annak ellenére, hogy jóval eseményszegényebb volt, mint a korábbiak. De azt kell mondanom, hogy vélhetőleg szükséges volt ez a kis szünet és lazítás, így újult erővel nézünk az elkövetkező conok elejébe.
Ami ha belegondolok pár nap múlva lesz XD Erről én egyenlőre nem is írnék, hiszen már megtette helyettem Wes, ugyanis elindult a BATár-blog, és rögtön egy conra készülős bejegyzéssel indítottunk. Aki további olvasmányra vágyik annak itt a link: http://blog.cosplay.hu/westa/2011/10/03/hello-world/

 
Azt hiszem ezzel zárom is soraimat, így zajlott a Holdfénycon, és így kezdődik az őszi Mondocon :D  

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sen17.blog.hu/api/trackback/id/tr863282244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása