HTML

Friss topikok

  • Winry_chan: Szia! Én az Fma-s csapatból Al voltam. Imádlak titeket!! Mindig olyan jók vagytok!!! Mi majd tava... (2010.11.25. 21:15) Libabőrös MondoCon
  • Szunya&co: Halihó Most olvastam a cikket, tök klassz. Egyetlen iciripici apróság ami miatt a képregény fanok ... (2010.06.17. 10:34) Elárasztom a sajtót? lol... na persze XD
  • Sen: @Tune-chan: Köszi XD hát igen a legtöbb ember lélekben szavazott, mi is csak szervezői segítséggel... (2010.04.28. 18:56) Sakuracon 2010 - BATáros szemmel
  • Sen: @Tune-chan: Nahát rájöttem, hogy erre tudok válaszolni XD Bocses >_<" Szóval nagggyon köszi ... (2010.03.01. 12:06) Próba cseresznye

Sen világa

Egy blog mangáról, animéről, cosplayről, ezek készítéséről vagy épp bármi másról, amihez épp közöm van.

2011.11.04. 20:25 Sen

Őszi Mondocon 2011 - BATárok nélkül XD

Címkék: ősz performance csapat 2011 hearts con animecon cosplay batár mondocon craftmanship kindom

Azt hiszem akkor járok a legközelebb az igazsághoz ha azt mondom, hogy a 2011es őszi mondocon minden szempontból rendhagyó volt. Az előzmények, a körülmények, a felállás és a con eseményei mind mind eltértek a korábban megszokottaktól, de pont ettől ez a rendezvény igazán különleges élmény marad majd. 
Hogy teljes legyen a körkép én is visszaugrok kicsit az időben, csakúgy mint Wes az ő beszámolójában. Ahogy azt a korábbi beszámolómban írtam, a tavaszi con úgy ért véget számunkra, hogy elhatároztuk, hogy a BATár visszavonul és nem állunk többet színpadra. Szomorú döntés volt ez, de tudtuk, hogy szükséges. Egy-egy conra készülni rengeteg pénz, idő és energia, no meg nem kis stressz így egyetértettünk abban, hogy szükségünk van a nyugira, hiszen ha nem is mindenki, de a csapat nagy része gőzerővel készült már az eskövőnkre, ami persze még több pénz, idő, energia és stressz, mint egy con XD 
Kezdetben még abban sem voltunk biztosak, hogy egyáltalán az őszi conra kijutunk-e tekintve, hogy nem voltunk biztosak az időpontban. Persze azért Wes felvetette az ötletet, hogy a lagzi szombaton van a perf verseny meg vasárnap, szóval ha hajnalban bepattanunk a kocsiban még felérünk a cosplayversenyre és előadhatjuk az igazi Game overt XD 
 
Végülis kis idő múlva meggyőződtünk arról, hogy a két időpont nem üti egymást, sőt még a Holdfényconra is sikerült kijutnunk. Ahogy azt az előbbiről szóló postomban írtam, közel sem élveztük annyira ezt a rendezvényt, üres és melankólikus volt számunkra, egészen addig a pillanatig, amíg fel nem ötlött bennük az újabb perf ötlete. Persze az esküvőre való tekintettel jegeltük kissé a cps dolgokat, már aki XD Wes és én egyszerűen nem tudtuk elviselni a cosplaytelen con ötletét tovább. Az esküvőn Wes volt a tanúm, és ő vezette Fecót a menetben, közvetlenül mögöttem, mondanom se kell, hogy míg eljutottunk az oltárig nem egyszer bebombázta Fecót a "nem akarsz craftolni?" kérdéssel XD  A választ azt hiszem mindenki ki tudja találni, és ez után már a lagzi is viszonylag cpmentesen zajlott, ha leszámítjuk azt a tényt, hogy az éjféli átöltözésnél mi mint ifjú pár japánstyleos ruhákban libbentünk vissza, a násznép legnagyobb meglepetésére XD 
 
Másnap este, ahogy a monitornál ülve pásztáztam a cosplay nevezések listáját azt hiszem elszakadt a cérna, és azzal a lendülettel felhívtam West, hogy márpedig én craftolni akarok XD így alig másfél óra alatt kitaláltuk, hogy mik is leszünk, összedobtuk a jelentkezést és lezártuk magunkat, mindezt a con előtt alig két héttel. Akkor már sejtettük ,hogy nem lesz egyszerű ez a con XD
 
Én a KHból Sora master formját választottam, leginkább azért mert ez az a jelmez, amit talán már álmomban is el tudnék készíteni, valamint volt hozzá némi felhasználható maradékom Fecó azonos cpjéből. Akkor még nem sejtettem, hogy a regisztráció utáni két hétben szinte megállás nélkül túlórázni fogok. Pedig nagy részletességgel és nem kevés szépítéssel előadtam a főnökömnek, hogy mi is a con meg a cosplay, és hogy ez mennyire fontos és művészi, akkor még úgy is tűnt, hogy nagyra értékeli a dolgot, még azt is le tudtam beszélni vele, hogy pénteken korábban leléphetek ,hogy időben felérjünk pestre. A con előtti csütörtökön reménykedve vettem fel a telefont, amikor felhívott és lezajlott a következő beszélgetés: 
- Na kész van már az a japán jelmez?
- Áhh sajnos még nem, még vagy a fele visszavan... *belső Seny - Már kész lennék ha nem kéne itt rohadnom*
- És hogy leszel így kész?
- Hát ha nem alszom a rendezvény előtt  - *sajnálj meg és engedj haza*
- nagyszerű, akkor bent tudsz ma maradni tovább?
- Hátőőő.... ha nagyon muszáj T_T * #ߣ$@÷¤!!!!! *
 
Komoly önfegyelem kellett ahhoz, hogy elhesegessem a fejemből a gondolatot, miszerint berendelek egy tartálykocsi benzint és felgyújtom az apartmanházat XD 
 
Ez a csodás és békés hangulat csak fokozódott, amikor péntek délután még zipzárt és egyéb kiegészítőket vadásztam, aztán végül befákkoltam, és a zipzárt illetve több kisebb kelléket, mint a vállvérteket és a lábzsíjakat lebontottam Fecó ruhájáról. Igazából a dolgot tovább nehezítette az a tény, hogy a cpjelentkezés utáni napon szobaátalakításba kezdtünk ami azzal járt, hogy midnent bedobozoltunk és kivittünk a garázsba, így gyakorlatilag a mindennapi kellékek, mint a fogkefe vagy váltásruha megtalálása is felért egy kincskereső expedícióval, és akkor ilyen állapotok mellett az ember próbáljon meg megtalálni egy guriga cérnát vagy egy flakon lakkot ˇˇ
 
Végülis úgy döntöttem, hogy majd pesten fejezem be a ruhát, így sikerült még éjfél előtt felérni, és rögtön belevetődtünk a befejező munkálatokba, még Fecót és Petiéket is befogtuk, így mindenki serénykedett valamin. Ahogy teltek az órák többször megfogalmazódott bennünk, hogy még visszaléphetnénk, de tekintve, hogy ezzel értelmetlenné vált volna az elmúlt 2 hét minden erőfeszítése, inkább prosztóbb módszerekre váltottunk és csak azért is befejeztük a cpinket, még akkor is ha fele úgy volt felragasztózva rám XD
 
 
Másnap, illetve már aznap csak pár órával később meglepő módon sikerült időben kiérni a conra, és szerencsére a jegyekkel se kellett vacakolni, mert Wes már előtte megvette őket. A bejáratnál már vadásztak ránk a szervezők, és nem kicsit fagyott meg bennem a vér, amikor közölték, hogy siessünk mert már csak 15 perc van vissza. Csak a sprint után jüttünk rá, hogy nem a versenyről, hanem a zsűrizés kezdetéről beszélt, így kb. egy órát ácsorogtunk még a folyosón ˇˇ Érdeklődve pásztáztuk a többi craftost, és fejben már elkezdtük kinevezni a jelölteket és nyerteseket. Bár hiányzott a csapat többi tagja, de ennél a résznél már kezdtük átérezni újra az a cp előtti kellemes izgatottságot és izgulást, még akkor is ha tudtuk, hogy az esélytelenek nyugalmával indulunk. Eljátszottunk a gondolattal, hogy milyen lenne csak bemenni a zsűri szobába és közölni, hogy csak gondoltuk beköszönünk és már megyünk is XD Persze a végén mégiscsak "komolyan" bejárultunk a kötelező mustrára, ahol felettéb vidám pillanatokat éltünk át. Elmondtunk néhány részletet, hogy miért is vagyunk itt és mennyi idő alatt dobtoku össze a cuccainkat, aztán hagytuk, hogy kérdezzenek.
- Miből készültek a fegyvereitek?
- Fa...
- És miért nincs BATár perf? 
- Miii nincs BATár? - vetődött rá Licorne a listáira XD
- Ne már, akkor meg se tartjuk a holnapi versenyt, hát ki fog így nyerni XD 
És csak jöttek az ehhez hasonló kérdések, nem gondoltuk volna, hogy ekkora törést okoz, hogy nem perfelünk egy nagy conon XD Le se tudtuk volna törölni a vigyort az arcunkról, amikor kijöttünk, már csak ezért a beszélgetésért megérte az a két hétni szívás. Hihetetlen jó érzés, hogy ennyien szeretik, amit csinálunk :D
 
A zsűrizés után még gyors összedobtunk valami koreográfia félét, merthogy arra már nem volt időnk, és bevágódtunk a színpad mögé. Elképesztően furcsa és lehangoló volt, hogy csak ketten vagyunk ott, és nincs velünk a csapat többi része. Hiányzott a lelkesedés, a poénkodás, Manó egózása, hiányzott a csapat. A színpadra lépve tovább fokozódott ez az érzés, ketten a színpadon mereven váltogattuk a pózokat, szokatlan volt, hogy ennyire nem töltjük ki a színpadot, mind létszámban, mind hangulatilag. 
 
 
Ezután következett a kinti fotózás, ahol már a csapat ottlévő része is csatlakozott, így már sikerült újra oldódni, szóval jöhettek a poénkodások és a szokásos fotók :) 
Kicsit később Wes úgy döntött, hogy hazamegy takarítani (a szimmetria mindenek előtt) Fecó meg én pedig betámadtuk az árusokat. Messze jobb volt a kínálat, mint tavasszal, és furcsa volt úgy járkálni a sorok közt, hogy tudtam, hogy ami megtetszik azt meg tudom venni. Nagyon rég nem voltam már úgy conon, hogy nem szállingóztak molylepkék a tárcámból XD 
 
Később mire kiéltem a shoppingolás élményét, Wesék is visszajöttek, és innentől már csak lazulás volt. Sokan jöttek oda hozzánk, és legtöbbször ugyanazok a kérdések hangzottak el: Miért nincs BATár? De ugye lesz még BATáros perf? 
A legviccesebb az volt, hogy sok dolog csak amolyan susmus és pletyka szinten jutott vissza hozzánk, mint a "azt hallottam, hogy a BATár tavasszal visszatér" vagy a "hallottad, hogy két BATáros összeházasodott" XD komolyan felemelő, vicces és megható volt egyszerre, hogy általános beszédtémává válltunk. A perfek alatti sikítások mennyiségéből, a gratulációkból és a netes kommentekből már leszűrtük, hogy sokan szeretik a perfjeinket, de az valami elmondhatatlan volt, hogy ennyien hiányoltak minket <3
 
Ebben az eufórikus hangulatban ültünk be az eredményhírdetésre is, jó hátra, hiszen tudtuk, hogy úgyse kell a színpadra mennünk és elkezdtünk totózni, hogy melyik díj kié lesz. Sokat eltaláltunk, ám voltak meglepetések is. Leginkább az, hogy a prosztóságunk ellenére kaptunk jelölést O_o Nagyon kellemes meglepetés volt, vissza se tudtuk folytani a nevetést, amikor felvillantunk a kivetítőn a kiegészítő jelöltjeinél :D 
 
A nap további részében lazultunk és tavaszi nagy visszatérésről poénkodtunk, illetve Wes és Yun próbáltak a holnapi perfre, ugyanis ezúttal egy kétszemélyes előadással készültek a versenyre, amit köbö a meghosszabbított jelentkezés utolsó napján dobtak össze XD Kíváncsi voltam rájuk, de semmilyen részletet nem akartam megtudni, mondván, hogy akarok látni egy Weshez méltó beteg perfet úgy hogy nem szereplek benne. Tényleg örültem neki, hogy beavatatlanul a közönségből élvezhetek egy ilyen perfet, de le se tudnám tagadni, hogy ahogy közeledett a perf verseny egyre inkább elszontyolódtam. Nekünk mindig ez a con fénypontja, és ahogy a verseny előtt a színpad mögött ültem Wesékkel elmondhatatlanul üresnek éreztem magam. Talán még rosszabb volt mint a holdényconon, de azért igyekeztem lelkesedni, nem akartam lehangolni a lányokat. Nemsokkal a verseny előtt kiültem a közönségbe, a színpad sarkánál elől találtunk némi helyet, oda kucorodtunk le Peti barátnőjével, Évivel. Tartottam neki egy gyors talpalót perfből, tekintve, hogy ő még abszolút conszűz volt, csak a BATáros perfeket ismerte. Aztán elkezdődött a verseny.
 
Nem kívánok senkit se leszólni vagy megsérteni, de régen láttam már ennyire rossz perf mezőnyt. Mivel én most nem szerepeltem elmondthattam a véleményemet, hát izé, nem kevesett osztottam Évinek XD Persze lehet csak nekem túl nagyok az elvárásaim, de én még mindig azt vallom, hogy legyen az embernek önkritikája. Mi is kőkeményen dolgozunk minden előadásunkon, oda vissza átszitáljuk az ötleteket, hogy csak a legjobb dolgok maradjanak bent. Lehet arcos dolog, de az eddigi tapasztalataink alapján egy jó perfhez alapvető, hogy az ember meg tudja különböztetni a vicces/menő és gyenge ötleteket.  
 
De persze azért voltak perfek amik tetszettek, köbö azok, amik a végén díjakat is vittek XD Az FMA és a Bleach csapat, mert voltak benne jó poénok, az Otaku játékot idéző kaszabolása, és persze eszméletlen jók voltak a Turmixos lányok, meg a vidi az előadás elején XD És ott volt még Wes és Yun is, akik minden elfogultság nélkül nekem a legpoénosabbak voltak, és ahhoz képest, hogy alig egy hetük volt meglepően jó perfet dobtak össze, végig virult a fejem, és örültem, hogy végignézhettem őket, teljes mértékig elszállt a melankólikus depim XD Azt nagyon sajnáltam, hogy nagyon sokan nem vették a lapot, és sokan fákkoltak rájuk, mert koppintásnak és nem paródiának vélték a dolgot. 
 
Ez egy pöttyet rányomta a bélyegét a további hangulatra, ugyanakkor roppant hasznos dolog is volt, mert egészen új fényben gondoltuk át a tavaszra szánt perfet, és végeredményben, az átalakítások után még betegebb lett, mint az eredeti elképzelés XD Innentől kezdve már csak a tavasz körül forgott az agyunk, azt hiszem masszívan érződtek az elvonási tünetek XD Olyan mértékig,hogy még Fecó is lelkes volt és külön ötletbörzével gazdagította a perfet :D Átvitattuk a szereposztásokat is, hiszen tavasszal Manó már az apasági teendőit fogja ellátni, így helyette Évi lép soraink közé, mint legújabb BATáros szerzemény, valamint az Otakus vendégszereplések után Yun és Herm is visszatérnek :D 
 
 
Visszatérve az időben az őszi conra: a nap további részében a szokásos módon teltek a dolgok, csapatos lazulás, kajálás, ismerősökkel beszélgetés. Aztán jött az eredményhírdetés, amire szokás szerint már megvolt a jelölt listánk (nem volt nagy kunszt kitalálni XD ) viszont meglepően vicces volt, amikor Weséknek is befigyelt egy jelölés XD Marha vicces volt, mert végig azon paráztak, hogy csak ne kapjanak jelölést XD Furcsa volt ez, hiszen az eredményhírdetéseknél általában azt szoktuk hallgatni, ahogy Manó sorolja, hogy melyik díj járna nekünk és hogy vajon melyiket fogjuk kapni, most meg a lányok úgy lapultak, mint szar a gazban XD Mókás és az eddig megszokottaktól meglepően eltérő lezáró pillanatok voltak ezek, de a vége természetesen a szokásos elbúcsúzás volt, a tavaszi nagy visszatérés ígéretében :)  
 
Zárásul még néhány suta gondolat, avagy Seny útmutatása és konklúziói a Conokra:

Aludni con előtt nem menő dolog
Mekizni kötelező
Időben állj neki a cpnek

Fázós cpben nem jó őszi conra menni
Olvassuk el figyelmesen a cp szabályzatot
Soha ne mondd conon azt hogy később veszed meg, mert úgyse lesz ott

A kontaklencsét sose az utolsó pillanatban rendeld meg
Zenének vagy vicces vagy ütős az igazi

Fikázni csak kultúrált keretek közt szabad, és leginkább akkor ha van alapja
Olvadós festékkel sose fess XD
Sok cépés meglepően kis helyen is elfér

Lakkozd mindig a fegyód, hogy jól nézzem ki, de sose parkettalakkal
Eredményhírdetésnél arcosság az első sorban ülni
Gyereket és kutyát használni a perfben nem fair XD
Éjjel lehet a legaktívabban cpt gyártani, főleg ha csak pár órád van conig
Lekopizni más cépéket nem menő dolog, kivéve ha jobban csinálod mint ők

Indulás előtt győződj meg róla, hogy minden jelmez, kiegészítő nálad van
Noname csapatok csak addig azok amíg le nem tesznek valamit az asztalra
Koreográfiát csak a hozzáértők csináljanak, de hiányuk lelkesedéssel korrigálható
Átöltözni cpbe conra menetel előtt kell, az úgy feelinges
BKVzni cp cuccban vicces dolog
Bevonulni csapatosan, lassítva, zenére nagyon epic XD

BATárosnak lenni istenkirályság XD
Alkalmazkodni kell a színpadi szitukhoz
Tecsőn mindig lehet tájékozódni, hogy mit lőttek már el és mit nem
Átvészelni a contalan szenvedést csak cpvideókkal lehet
Regelni praktikus minél előbb, elég stresszes ha az utolsó pillanatra hagyod
Osztatlan sikert lehetetlen elérni
Silány műszövetet ne vasalj, főleg úgy hogy egy tányéralát van benne XD

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sen17.blog.hu/api/trackback/id/tr993354367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása