HTML

Friss topikok

  • Winry_chan: Szia! Én az Fma-s csapatból Al voltam. Imádlak titeket!! Mindig olyan jók vagytok!!! Mi majd tava... (2010.11.25. 21:15) Libabőrös MondoCon
  • Szunya&co: Halihó Most olvastam a cikket, tök klassz. Egyetlen iciripici apróság ami miatt a képregény fanok ... (2010.06.17. 10:34) Elárasztom a sajtót? lol... na persze XD
  • Sen: @Tune-chan: Köszi XD hát igen a legtöbb ember lélekben szavazott, mi is csak szervezői segítséggel... (2010.04.28. 18:56) Sakuracon 2010 - BATáros szemmel
  • Sen: @Tune-chan: Nahát rájöttem, hogy erre tudok válaszolni XD Bocses >_<" Szóval nagggyon köszi ... (2010.03.01. 12:06) Próba cseresznye

Sen világa

Egy blog mangáról, animéről, cosplayről, ezek készítéséről vagy épp bármi másról, amihez épp közöm van.

2010.04.28. 16:55 Sen

Sakuracon 2010 - BATáros szemmel

Címkék: 2010 animecon sakuracon cosplay batár

ÉÉÉS igen! Elkészültem Conra, el is mentünk conra és hogy is mondják, jöttünk, láttunk, győztünk? XD

Nah de még mielőtt csak a perfről kezdenék el ömlengeni, menjünk szépen kronológiai sorrendbe... pénteken 4 óra körül fejeztem be a a varrást, aztán pakolás, és kicsivel 6 óra előtt el is indultunk a nagy pestfaluba. Autópálya... wtf minek alagút a szántóföld közepére? XD Mondjuk jól visszhangzik, ahogy azt Manó letesztelte, ha esetleg megvan az autópálya felügyeletnek a felvétel légyszi küldje már át valaki ahogy elsuhanunk XD 

Najó végülis már 8-ra felértünk, szóval arra amire való jó volt, de dög unalmas volt, ráadásul már nem éreztem a karomat, mivel én tartottam Black Star törékeny parókáját, ami két nap és egy flakon got2be árán se lett olyan amilyennek kellene lennie...

Aztán este lenyomtuk az igazi BATár royalet az alvóhelyekért, és már el is jött a másnap reggel, és végülis bkvval indultunk meg az expo felé - imádom a civilek OMG WTF fejeit XD Egyébként a bleaches hakama bizonyult az eddigi legkényelmesebb cpmnek, imádtam hordani, és végre úgy ülhettem ahogy akartam XD

Expo: függetlenül attól, hogy én imádtam a pecsát erősen pozitívum, mert nincs heringparty, viszont így azt a fajta feelingjét vesztette el a dolog, hogy mindenki nagyjából egy helyen van, és gyakorlatilag mindenkit láthatsz stb. így kicsit klikkesebb volt az összkép. Persze szó se róla nem vágyom a konzervérzésre újra, de így egy kicsit elhidegültnek éreztem a hangulatot. Persze lehet csak azért mert senki sem préselődött hozzám XD

Szombat: elegáns késői belépőt terveztünk így kb dél körül értünk oda erre mit látunk? 2 kilóméteres sor az elővételnék hát fááák, a helybenvevős meg üres. De végülis szerencsére viszonylag gyorsan haladtunk, és már a sorban találtunk ismerős arcokat akikkel elszórakozhattunk. Aztán végülis bejutottunk a csini lila karszalaggal (omg az az ilyesztő, hogy még tetszik is XD) Aztán gyors felmértük az árusokat és eltipliztünk craftot nézni. Hát most komolyan emberek, mit eszik az animés nép, hogy ekkorára nől? A hátul álló sornak átlagosan a válláig értem, nem tudom mit nyomattok magatokba de nekem is kell olyan XD Aztán végülis a csopis craftnál már viszonylag sikerült előre kerülnünk, sőt még ülnünk is, Yunnal már megvan erre a jól bevállt taktikánk XD Egyébként az egyéni craftosoktól nem dobtam el az agyam, bár tény, hogy nem is láttam mindet. Amúgy meg egy az egybe az Odin csapat vitte a pálmát, überbrutál jók voltak *______*

Aztán a craftról kiesve találtunk pár yugiohs arcot, úgyhogy megkezdődött a kártyaparti, ami elképzelhető, hogy órákig is eltartott, marhára nem vettem észre XD Hiába ha szétgyalázzák az embert párbajban gyorsan száll az idő XD 

Aztán 6 óra előtt leléptünk mert életbevágóan fontos volt, hogy próbáljunk mégegyet, ugyanis miután egyeztettünk Yurikoval kiderült, hogy kajak fordított színpadképpel tanultuk be az egész perfet XD Szóval kigyaltunk valami kőbányai parkolóba próbálni, nagyon prosztó hely volt, a falak körbe voltak fujva és szembe pár infantilis csíra valami damilos repcsivel játszott, aminek a hangja ötvözte a sípot a stihlfűrésszel = idegtépően szar XD De végülis kisebb verfürdő és rekeszizom szakadás mellett sikerült begyakorolni a műsort helyes színpadképpel, a többi meg maradt imprónak. Persze nekem még visszavolt az egyórás intenzív ruhatépési gyakorlat ami a francnak sem akart összejönni XD

Aztán már el is jött a másnap, ezúttal kocsival mentünk az expohoz, ahol legnagyobb bánatomra fújt a szél, ami játszi könnyedséggel fújta ide oda a szoknyám T_T Kint a parkolóban elvégeztük az utolsó simításokat = mindenkinek sikerült összerakni a jelmezét az itt ott elhagyott darabokból és a csillagot is sikerült összerakni és felállítani.
Ez után be is vonultunk a színpadi függöny mögé, ami szvsz még szarabb várakozási hely, mint a pecsában, de legalább szelőzzött, és a függöny mögül látni lehetett az előttünk lévő perfeket. Aztán eljött a nagy pillanat, a perf, ami leginkább egy nagy lol volt - szerintem még soha ennyit nem bakiztunk előadás alatt, de ettől függetlenül az eddigi személyes kedvencem volt ez az előadás XD 

Aztán a perf után mérgezett egér módon szaladgálva kerestük a fotózást és egymást, de végülis visszamentünk páran a többi perfre. Őszintén szólva gyengébb volt a mezőny, mint a nyári conon, nem leszólás képp, mert voltak jól sikerültek is de leginkább a morális része a dolognak volt kritikán aluli: ennyi yaoista megmozdulást már régen láttam, ráadásul én eddig abban a tudatban éltem, hogy a szervezők odafigyelnek, hogy kultúráltak legyenek az előadások, erre kislányok buzizzák és tapizzák egymást a színpadon és mindezt mindenféle konzekvencia nélkül... ez neken nagy csalódás volt.

Ettől függetlenül a con további része kellemesen telt, maradt idő vásárolgatni ezt-azt, sushit enni, beszélgetni, szóval mondhatjuk, hogy a végére teljesen megjött a con hangulatom :)

Aztán jött az eredményhírdetés, ami meg már teljes eufória volt, először, hogy Manó megnyerte Black Starral a legjobb karakteralakítást, aztán a csoport pedig a legjobb humoros előadás díjat, és ezúttal még a közönség top 3-ba is bekerültünk 8D Tényleg megkoronázta a napot, viszont a Rozen maiden csapatot nagyon sajnáltam. Én nekik adtam volna a legjobb előadás díjat szvsz, dehát ez csak szubjektív.

És ez után jött a con legnagyobb negatívuma - hogy egyszerűen az eredményhírdetés végén kisöpörtek és bezárták a kapukat... a pecsában ilyenkor még volt egy vetítés, körbe lehetett járni a terepet, látni az összepakoló árusokat, a szedelőzködő, elbúcsúzó conozókat, itt meg csak úgy kitettét a szűrünket. Számomra ez olyan volt, mintha megnyomtak volna egy nagy OFF gombot, hogy vége volt a connak... Én szerettem azt a lassú, elköszönős kiürülést, ami a pecsában volt, mert le tudtam zárni magamban, hogy ennek a connak is vége, kicsit összegezni tudta az ember a dolgokat, berakni egy dobozba az a két nap alatt gyűjtött értékes emlékeket és elrakni a lelke mélyébe - itt erre nem volt lehetőség...

De még mielőtt belemennék a drámázásba, összegezve, ismét élmény volt a con, még ha kicsit túl gyorsan is ment el. Remélem a következőn már helyrerakják a mostani gyermekbetegségeket, és akkor még ütősebb con-élménnyel távozhatunk ;)

Egyébként ez volt a 8.conom XD

 Jah és itt a link a performance videónkhoz XD

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sen17.blog.hu/api/trackback/id/tr681959715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tune-chan 2010.04.28. 18:41:47

Akkor először: Szerintem jók voltatok, messze vertétek a mezőnyt, ritka gyér volt most tényleg... És örülök, hogy nyertetek - nektek szurkoltam, de nem volt szavazólapom, de lélekben megvolt. xD
Tényleg annyit bakiztatok? Nem nagyon látszódott, vagy csak elsiklottam fölötte, mert hátul ültem... xD
Nna, akkor még egy rossz pont a Hungexponak, ha ilyen volt a vége (előbb leléptünk, már nem tudtunk magunkkal mit kezdeni). Hát nem egy PeCsa élmény volt, az biztos, de annyira nem volt rossz, mint amire számítottam.
És azt hiszem vezetek, a tavalyi mondocont is beleszámolva, kilencedik conom volt. :P
És bocs, hogy értelmi hozzászólásom nem nagyon volt. xD

Sen · http://saigami.gportal.hu/ 2010.04.28. 18:56:17

@Tune-chan: Köszi XD hát igen a legtöbb ember lélekben szavazott, mi is csak szervezői segítséggel találtuk meg a szavazólapokat XD Hát igen voltak bakik XD persze ezek leginkább táncbeli problémák voltak, meg kisebb egyéb bakik, mint a félresikerült ruhatépés vagy zászlónyitás XD persze szerencsére ezek nem jelentettek fajsúlyos veszélyt az előadásra XD Egyébként igen, én is jobb szerettem a pecsát, de előbb utóbb ezt is megszokjuk, és remélhetőleg jobb lesz ;)
Jéé tényleg, mondocon XD akkor nyolc, a fene pedig, hogy örültem a 7esnek XD
süti beállítások módosítása