HTML

Friss topikok

  • Winry_chan: Szia! Én az Fma-s csapatból Al voltam. Imádlak titeket!! Mindig olyan jók vagytok!!! Mi majd tava... (2010.11.25. 21:15) Libabőrös MondoCon
  • Szunya&co: Halihó Most olvastam a cikket, tök klassz. Egyetlen iciripici apróság ami miatt a képregény fanok ... (2010.06.17. 10:34) Elárasztom a sajtót? lol... na persze XD
  • Sen: @Tune-chan: Köszi XD hát igen a legtöbb ember lélekben szavazott, mi is csak szervezői segítséggel... (2010.04.28. 18:56) Sakuracon 2010 - BATáros szemmel
  • Sen: @Tune-chan: Nahát rájöttem, hogy erre tudok válaszolni XD Bocses >_<" Szóval nagggyon köszi ... (2010.03.01. 12:06) Próba cseresznye

Sen világa

Egy blog mangáról, animéről, cosplayről, ezek készítéséről vagy épp bármi másról, amihez épp közöm van.

2010.07.18. 13:37 Sen

Aktuális helyzetjelentés, avagy miért vagyok lassú XD

Címkék: nyár manga rajzolás con jump cosplay batár

Gondoltam épp ideje, hogy egy kis életjelet adjak magamról, mert nyílván sokaknak feltűnt, hogy nem vagyok valami aktív... Persze ebben nyílván az is közrejátszik, hogy ilyen melegben lajhár üzemmódba kapcsolok, és marhára nincs kedvem még csak megmozdulni se, de ez csak egy töredéke a mindennapoknak XD Szóval inkább jön egy konkrét összegzés:

- levizsgáztam ugye a suliból, ami tök jó, mert ég veled egyetem, de abból a szempontból már macerásabb, hogy most a munkakeresés miatt rohangálok, és stresszelek. Jelenleg például egy aktív szintfelhozó németmaratont nyüstölök annak reményében, hogy sikerül a 29-ei állásinterjúmon megfelelni és bekerülni a "buw" fedőnevű multicéghez.

- mangázás: lassan ugyan de ezt is csinálom, csak ami azt illeti kicsit tömörebben mint eddig. Folyamatosan készülnek a Saigami 15. fejezetének az oldalai, ez mellett vázlatolom már a CosPlayBoy folytatását is, valamint nekiestem a Jump pályázatra szánt one shotnak is, ami az egyszerűség kedvéért egy teljesen más sztori lesz, mint amit eredetileg erre a célra szántam XD Tehát most a DreamWalker helyet... dobpergés... az Urban Spirit c. one shotnak estem neki, amiről hamarosan feldobok majd egy összegzést a honlapra, és nyomon követhetitek az alakulását is ;)

- cosplay, conok, BATár: eeegen jelenleg a mangázás mellett ez a szektor foglalja el az életem legnagyobb részét. Aktívan készülődik a nyári con, amire már megindult a jelentkezés, így végre van valami munkánk is vele XD És persze közeleg már az őszi con is, illetve conok, de PeCsa ide vagy oda, mi csak a MondoConra megyünk. Erről a két conos dologról is szép monológot lehetne írni de röviden a döntésünket szummázzuk annyival, hogy oda megyünk ahol a cp.hu szervezi a versenyt, és ahol még nem csalódtunk a cp-verseny kivitelezésében. (ergo haljon éhen a pecsa fénytechnikusa XD)
Szóval MondoCon és azon belül duplázunk cosplayileg, függetlenül attól, hogy a tavaly nyári con után megesküdtünk arra, hogy soha többet nem fogunk egyszerre craftozni és perfelni. Hát hopáá XD Kis ízelítő a cp iránt érdeklődőknek, szombaton csoportos Dissidia craft, vasárnap pedig a BATár átáll a rosszoldalra, csak még nincs címe a perfnek XD A vicc az, hogy végülis mindkét napon fiú karakterek bőrébe bújok. A crafthoz mondjuk én döntöttem a crossplay mellett, imádom a karaktert akinek öltözni fogok, így nem zavar az se, hogy fiú vagy lány *____* Jah és a Final Fantasy IX főszereplőjéről, Zidane-ról van szó XD

 

Ami meg a vasárnapi perfet illeti... hátőő az aznapi karimért egy cseppet sem rajongok(sokszázezer fangirlel ellentétben XD) dehát a csapatért mindent, meg egyszer amúgy is szerettem volna ninja lenni...szóval szégyen szemre Sasuke leszek XD Nem állítom, hogy ez lesz a kedvenc cosplayem, de legalább egyszerű és kényelmes, és ezért az előadásért bármit, és úgyse én leszek a lényeg XD 

Nah hát akkor ennyit a mostani helyzetjelentésről, élek még, folyamatosan ügyködöm is, csak ez az időszak most arról szól, hogy megpróbálom kihasználni az utolsó nyaramat, ha elkezdek dolgozni már úgyse lesz ennyi szabadidőm, na persze ez nem mintha azt jelentené, hogy abbahagyom majd a rajzolást és a cpzést ;)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sen17.blog.hu/api/trackback/id/tr672158697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása